Rea Arte umywalka nablatowa okrągła 40x12,5 cm, REA-U0266
Cena regularna:
Opis
Rea Arte umywalka nablatowa okrągła 40x12,5 cm, REA-U0266
Rea Arte umywalka nablatowa okrągła 40x12,5 cm, REA-U0266 wymiary:
- długość: 40 cm,
- szerokość: 40 cm,
- wysokość: 12 cm.
Rea Arte umywalka nablatowa okrągła 40x12,5 cm, REA-U0266-właściwości:
- kolor: wzór,
- montaż: nablatowy,
- materiał: ceramika,
- bez otworu na baterie,
- bez przelewu.
Gwarancja producenta: 24 miesiące.
Uwaga! Przedmiotem sprzedaży jest wyłącznie umywalka, pozostałe produkty widoczne na zdjęciach do zakupienia osobno.
Rea Arte to umywalki o charakterystycznych wzorach, kolekcja obejmuje umywalki nablatowe oraz podblatowe. Wykończenie umywalek Rea Arte na wysoki połysk wraz z złotym wzorem nada klasy, ozdabiając przy tym wnętrze. Doskonale przełamią wnętrza o minimalistycznym wystroju lub będą doskonałym dodatkiem do łazienek retro. Umywalka nablatowa Rea Arte do kompletowania z bateriami nablatowymi lub podtynkowmi.
Produkty marki Rea dostępne są na polskim rynku od 1993 roku. Stale poszerzająca się oferta Rea to produkty oryginalne i funkcjonalne, które idą w ślad za najnowszymi światowymi trendami łazienkowymi i kuchennymi. W katalogu Rea znajdziemy szeroki wybór takich produktów jak umywalki, miski WC, armatura łazienkowa, kabiny prysznicowe, parawany nawannowe, odpływy prysznicowe, czy baterie kuchenne. Produkty Rea dostępne są w rozmaitych opcjach kolorystycznych – od klasycznej bieli i chromu po popularne złoto, czy kolor czarny. Produkty Rea to także szereg ciekawych rozwiązań do nietypowych, małych pomieszczeń łazienkowych takich jak krótka miska WC, czy małe umywalka nablatowa.
Dane techniczne
Kolor | Inny |
Szerokość [cm] | 31-40 |
Krótszy bok [cm] | 36-40 cm |
Umywalka stawiana na blat (nablatowa) | Tak |
Umywalka wpuszczana w blat | Nie |
Umywalka meblowa | Nie |
Umywalka wolnostojąca | Nie |
Umywalka podblatowa | Nie |
Umywalka wisząca (klasyczna) | Nie |
Materiał | Ceramika |
Otwór na baterię | Nie |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.