Reklamacja towaru może zostać złożona na dwa sposoby
#1: SPOSÓB PIERWSZY
BEZPOŚREDNIO U PRODUCENTA | ||||
|
SERWIS PRODUCENTA |
KLIENT |
- Krok 1: Skontaktuj się bezpośrednio z serwisem. Kontakt znajduję się w karcie gwarancyjnej lub stronie www producenta. Pod tym linkiem znajdziesz bezpośrednie odnośniki do formularzy reklamacyjnych producentów.
- Krok 2: Prześlij swoje zgłoszenie.
- Krok 3: Poczekaj na kontakt serwisu producenta z decyzją.
#2: SPOSÓB DRUGI - poprzez dział reklamacji Topsanit.pl
KLIENT | SKLEP | SERWIS PRODUCENTA | SKLEP | KLIENT |
Krok 1: Prześlij zgłoszenie reklamacyjne na e-mail: reklamacje@topsanit.pl. Tylko ten adres e-mail obsługuje zgłoszenia reklamacyjne.
- pobierz i uzupełnij formularz reklamacyjny (Kliknij tu i POBIERZ- FORMULARZ REKLAMACYJNY); Uzupełnij wszystkie pola, zapisz i prześlij jako załącznik na e-mail reklamacje@topsanit.pl
- lub wyślij e-mail na reklamacje@topsanit.pl . Podaj w nim niezbędne informacje, czyli:
- numer zamówienia i /lub numer faktury,
- dane adresowe i telefon do kontaktu,
- nazwę/numer katalogowy reklamowanego produktu,
- opisz wadę/usterkę,
- dołącz zdjęcia, jeśli może to pomóc w ocenie zgłoszenia*,
- określ swoje oczekiwania,
*Prosimy o nie dołączanie plików, które jednostkowo zajmują więcej niż 2MB. E-mail taki z przyczyn od nas niezależnych może do nas nie dotrzeć.
Krok 2: Potwierdzimy przyjęcie zgłoszenia**
Krok 3: Zgłoszenie zostanie przesłane do serwisu producenta
Krok 3: Serwis/Sklep poinformuje o decyzji w ustawowym terminie, tj. do 14 dni kalendarzowych od przyjęcia zgłoszenia.
**Po otrzymaniu zgłoszenia - potwierdzamy mailowo jego przyjęcie (1-2 dni robocze). Jeśli nie otrzymali Państwo takiej informacji prosimy o kontakt z infolinią Topsanit.pl (+48 12 307 26 20), ponieważ mail mógł do nas nie dotrzeć/lub trafić do SPAM.
Przydatne linki: