FORMULARZ ZWROTU ONLINE [kliknij tutaj]
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w ciągu 14 dni kalendarzowych masz prawo zwrotu produktów bez podania przyczyny*
*Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwrot zamówienia w kilku krokach.
KROK 1 „SPRAWDŹ”:
Upewnij się, że:
- nie minęło 14 dni od dnia odbioru przesyłki,
- regulamin zakupów
KROK 2 „POINFORMUJ” - wybierz wygodny dla siebie sposób.
- wypełnij formularz online
- prześlij e-mail z informacją o woli odstąpienia od umowy na adres: zgloszenia@topsanit.pl i dołącz formularz zwrotu (do pobrania)
Nie przyjmujemy zgłoszeń o zwrotach telefonicznie
KROK 3 „PAMIĘTAJ!”
- „Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Odsyłany produkt musi być kompletny.
Podstawowe błędy to odsyłanie produktów uszkodzonych, bądź wadliwych, a to sytuacje, które podlegają innej procedurze i rozpatrywane są innym trybem ( rękojmia, gwarancja ). Szczegóły zostały opisane tutaj: http://www.topsanit.pl/pl/i/Gwarancja-i-Reklamacje/31 - Odradzamy nadawanie przesyłek z zwrotem jako paczki „bez możliwości sprawdzenia zawartości przy doręczeniu”. Wszystkie przesyłki doręczane do Topsanit.pl są sprawdzane przy odbiorze i w takiej sytuacji, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia – sporządzony zostanie wewnętrzny (Topsanit.pl) dokument odbioru przesyłki z szczegółowym opisem uszkodzenia i dokumentacją zdjęciową.
- Prosimy - nie pisz po kartonie i nie naklejaj listu przewozowego bezpośrednio na opakowanie produktu.
KROK 4: „ODEŚLIJ”:
- Adres magazynu, na który należy odesłać zwrot otrzymasz w wiadomości mailowej,
- Na zewnętrznej stronie opakowania przesyłki, w widocznym miejscu dołącz informację :
„ZWROT ZAMÓWIENIE NR......” - Zwrot powinien zostać nadany w ciągu 14 dni,
- Dołącz do przesyłki wypełniony formularz zwrotu / wydruk maila z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu.
Pamiętaj!
- Dobrze opisana przesyłka pozwoli naszym pracownikom szybciej przyporządkować zwracane produkty do Twojego zamówienia, w konsekwencji skrócisz całą procedurę,
- Zabezpiecz przesyłkę na czas transportu,
- Ubezpiecz przesyłkę na czas transportu,
- Koszty dokonania przesyłki zwrotnej ponosi konsument,
KROK 5 „PRZYJĘCIE TOWARU I ZWROT ŚRODKÓW”
- Zwrot środków potwierdzimy mailowo w ciągu 5-14 dni. Zwrot uwzględnia również koszt wysyłki towaru.
Każdy ze zwracanych produktów jest sprawdzany w obecności kuriera (przy dostawie) pod względem jakościowym i ilościowym.
W przypadku stwierdzenia szkody lub niekompletności zostanie sporządzony protokół szkody w obecności kuriera. Dokument zostanie niezwłocznie do Ciebie przesłany, tak byś miał możliwość uzyskania odszkodowania od firmy spedycyjnej.