Roca Inspira umywalka cienkościenna 60x49 cm, Fineceramic, kolor biały mat, A32752C620
Opis
Umywalka cienkościenna Roca Inspira 60x49 cm, Fineceramic, kolor biały mat, A32752C620
Wymiary:
- długość: 600 mm
- szerokość: 490 mm
- wysokość: 120 mm
- długość niecki: 584 mm
- głębokość niecki: 109 mm
- szerokość niecki 352 mm
- pojemność: 11,85 L
Cechy umywalki:
- kształt: prostokątna
- materiał: ceramika (Fineceramic)
- nafrezowane 3 otwory na baterię
- umywalka z otworem przelewowym
- niecka na środku
- montaż: wisząca lub meblowa
- zestaw montażowy w komplecie
- kolor: biały mat
UWAGA! Przedmiotem sprzedaży jest sama umywalka. Pozostałe widoczne na zdjęciach produkty, do kompletowania osobno.
Hiszpańska marka Roca to ponad 100 lat doświadczenia w branży łazienkowej. Pierwsze produkty Roca powstawały już w 1917 roku w fabryce w Gavà (Hiszpania, Barcelona) . Aktualnie Roca to światowa marka, która swoje produkty oferuje w 170 krajach i posiada ponad 80 fabryk.
Produkty Roca projektowane są przez uznanych architektów i projektantów z całego świata. Producent systematycznie wdraża kolejne innowacje produktowe i produkcyjne, których koncepcje powstają w specjalnie delegowanym do tego oddziale Roca Innovation Lab.
Unikalny charakter produktów, innowacyjne technologie stosowane przez Roca owocują kolejnymi nagrodami w prestiżowych branżowych konkursach m.in. „Dobry Design 2019” za model wanny wolnostojącej Roca Raina, „Dobry Design 2018” za kolekcję brodzików Roca Helios, czy „German Design Award” za wzór, formę i technologię bezkołnierzową (Roca Rimless) w miskach WC z serii Roca Inspira.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Dane techniczne
Kolor | Biały matowy |
Szerokość [cm] | 51-60 |
Krótszy bok [cm] | 41-50 cm |
Umywalka stawiana na blat (nablatowa) | Nie |
Umywalka wpuszczana w blat | Nie |
Umywalka meblowa | Tak |
Umywalka wolnostojąca | Nie |
Umywalka podblatowa | Nie |
Umywalka wisząca (klasyczna) | Tak |
Materiał | Ceramika |
Otwór na baterię | Nie |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.