Geberit Duofix stelaż podtynkowy do WC Sigma H112 + wsporniki dystansowe +przycisk Sigma20 czarny mat+ mata akustyczna 111.320.00.5+111.815.00.1+115.882.16.1+KFIXUP1

Opis
Geberit to jeden z liderów produktów sanitarnych na świecie, który swoją działalność rozpoczął już w 1874 roku. Produkcja asortymentu Geberit odbywa się w 29 fabrykach, a główna siedziba mieści się w Szwajcarii (Rapperswil-Jona ). Geberit słynie z rozwiązań takich jak stelaże podtynkowe (Duofix, GIS, Kombofix), czy spłuczki. Dodatkowo, w asortymencie producenta znajdziemy przyciski do stelaży, odpływy prysznicowe, wannowe, brodzikowe, a także ceramikę łazienkową.
Geberit Duofix stelaż podtynkowy do WC Sigma H112 + wsporniki dystansowe + przycisk + mata 111.320.00.5+111.815.00.1+115.882.16.1+KFIXUP1
W komplecie:
- Stelaż podtynkowy Geberit 111.320.00.5
- Wsporniki montażowe Geberit 111.815.00.1
- Przycisk spłukujący Sigma20, kolor czarny mat Geberit 115.882.16.1
- Mata akustyczna (przekładka) do podwieszanych misek WC i bidetów.
Cechy produktu:
- spłuczka podtynkowa Geberit z stelażem do konstrukcji lekkiej,
- do misek wiszących WC z wysunięciem do 62 cm,
- spłukiwanie: jednoilościowe, dwudzielne i/lub "start/stop".
- rama stelaża malowana proszkowo,
- Do misek niską powierzchnią przylegania należy dokupić zestaw adaptacyjny(pionowe poprzeczki)
- ocynkowane wsporniki pod nogi montażowe z możliwością regulacji (0-20 cm),
- uruchamianie spłuczki z przodu,
- przyłącze wody: z tyłu, na górze lub środku,
- rurka osłonowa dla dopływu wody umożliwia podłączenie toalety myjącej Geberit AquaClean,
- fabryczne ustawienia ilości wody spłukującej: 6/3 l,
- Wsporniki dystansowe Geberit Duofix do mocowania na ścianie pełnej lub płyty gipsowej,
- wsporniki ocynkowane,
- regulacja głębokości (13-20 cm).
Zestaw podtynkowy z stelażem Geberit 111.320.00.5 do kompletowania z:
- pojemnikiem na kostki higieniczne
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Dane techniczne
Kategoria produktu | Stelaże do WC |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.